About Me

My photo
一个巨蟹座女孩,安静内敛,带点书香,多愁善感,善于洞察别人的心事,偶尔会有让人共鸣的感触,简单,又神秘。 A Cancer girl, who is quiet, introverted and sentimental, has good insight into other people's thoughts, is able to resonate people with her simple and mysterious feelings.

Saturday, May 21, 2011

ARE YOU THE ONE

This song is the result of the fantastic cooperation, between the Dutch band "Within Temptation" 's lead singer, Sharon Den Adel, and "Stratovarius" 's guitarist, Timo Tolkki.


I wish you will like it, a piece of amazing music.

你是他吗
适时进入我生命的旅者
治愈我心伤,引我走向光明
并将陪我走完人生旅程

你是他吗
萤火虫般流彩闪亮
在永恒的夜空
与我对视直至晨曦

你是他吗
将与我共度此生
深海中相互偎依
你是他吗
已受尽创伤
再也不愿心怀遗憾

你是他吗

你是他吗
他的爱像花朵
渴望雨水冲去忧伤
那不时带来恐惧的忧伤

你是他吗
陪我漫步在星光花园
让宇宙、银河和火星
见证我们爱的迸发

这首歌是荷兰“Within Temptation (诱惑本质)”乐队主唱Sharon Den Adel与“Stratovarius (灵云乐队)”当家吉他手Timo Tolkki合作的成果。

No comments:

Post a Comment